Blogger Widgets
Blogger Widgets
Näytetään tekstit, joissa on tunniste 2013. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste 2013. Näytä kaikki tekstit

5/29/2013

JA ULKONA KESÄYÖ, SATOI KASVOILLE KYYNELEITÄ



Viimeistä viedään. Eilen oli viiminen koe tän vuoden osalta ja nyt tänään sekä huomenna mulla on vapaapäivät ja perjantaina lukion perinteinen kevätretki. Lauantaina käväsen koululla kevätjuhlassa (korjaan, kolmosten yo-juhlassa jossa ei mulle oikeesti oo ees mitään) ja sit oliski virallisesti koulu tältä erää ohitse. Kesälomallakaan tosin en ihan eroon pääse, sillä mantsa odottelee lukijaansa wohoo.

Kävin tänään tossa heti aamusta Mikkelissä tekee pieniä ostoksia joihin loppujenlopuksi menikin enemmän rahaa kuin tarkoitus oli.. Ylihuomenna pääsen tuhlailemaan vielä vähän lisää - kyllähä sitä aina mielellään uutta ostelee mut harmi kun en saanut kesätöitä niin rahaa ei hirveesti kesällä tilille tule :'D No jaa, pikkuvikoja.

t-paidat seppälä yht. 19,95

aurinkokapselit sokos 12,95 100kpl / samsungin kuulokkeet 19,95 anttila

mantsan abikirja suomalainen kirjakauppa klubikortilla 23,95(?)

reppu seppälä 29,95

tekoripset seppälä 3,95

5/26/2013

HALUUT MATKUSTELLA NÄHDÄ AUSTRALIAN

hyvää lauantain ja sunnuntain välistä yötä ihmiset! innostuin taas kerran parantelemaan ulkoasua ja toivon että tykkäätte tästä :) yritän kerrankin pitää tätä vähän kauemmin kuin sen pari viikkoa..
no mut jokatapauksessa, oon saanut palautetta vähän siitä et kirjotan liian vähän ja kuvia on liian paljon. ootteko te muutkin sitä mieltä et mun pitäis vähentää kuvia ja lisätä tekstiä, vai jatkanko edelleen kuvapainotteisella linjalla? toivon että vastaisitte koska mun on helpompi miellyttää teitä ja samalla itseäni jos tiedän mitä lukijat haluaa.
tästä taas päästään seuraavaan aiheeseen, eli heittäkääpäs taas postausideoita. mulla meinaa on inspiraatio aika kateissa näin ennen lomaa ja olis ihan mukavaa jos tää blogi ei kuolis sen inspiraationpuutteen takia. mun täytyy kyllä sanoa että videoita en pysty ainakaan kovin hyvin kuvaamaan ennenkuin saan uuden kameran käyttööni koska edelleenkään mun rakkassa sonyssäni ei oo videokuvausmahdollisuutta, nääh.

leikin tänään pitkästä aikaa mun zoomiputkella joten tän postauksen kuvat onki sit kaikki sillä otettuja :)






5/17/2013

Näin huutaa jalkani turvonneet, asfal.. metsässä kahlanneet

Väsynyt bloggaaja ilmoittautuu! Tänään lähdettiin puoli yhden aikaan bussilla kohti Ristiinan tunnetuimpia maisemia eli Astuvansalmen kalliomaalauksia. 7 virolaista ja 7 suomalaista souti sinne ja loput meni bussilla - oli kyllä yks fiasko kun hirvee vastatuuli soutajilla ja mekin jouduttiin palelemaan siellä paikanpäällä useamman tunnin ennenku soutajat pääsi perille ja seuraavat soutamaan. Lisäks jalkoja ei hirveesti hellinyt se, että parkkipaikalta piti kulkea 3 kilometriä ensiks sinne kalliomaalauksille ja sit muutaman tunnin päästä sama mettäpolku takasin. Jos mun jalat on huomenna liikuntakunnossa niin halleluja.
Mut hei, sain mä sentään muutamia kivoja kuvia.












5/01/2013

klara vappen, bara vatten hela natten

Hyvää vappua! Mites teidän vapun juhlinta sujui?

Meillä oli eilen koulussa jokavuotinen vappurieha, joka on siis tarkoitettu kaikille yläkoulun ja lukion oppilaille. Itse en vappuriehan takia pukeutunut muutenku että pyörin jumpin päällä koululla. Vappuriehassa oli meidän luokkalaisten järjestämä musavisa jossa oli muute ihan hirveen vaikeita biisejä, tiesin 2/15.., jokavuotiset sählymatsit yläaste vs. lukio sekä opettajat vs. lukio. Yläastetta vastaan voitettiin ihan reippaasti mutta sitten opettajat taas voitti meidät ylivoimasesti..
Ilta sujuikin sitten rauhallisissa merkeissä kotona, en lähtenyt mihinkään viettämään vappua sen kummosemmin vaan tyydyin chillailemaan ittekseen kotona koneella. Ehkä ens vuonna sitten meen juhlistamaan, let's see.

mun vappujuomat pysytteli tiiviisti tässä :D

4/26/2013

potkupukuilua

Heippa kaikille ja hyvää viikonlopun alkua!
Tilasin tossa viime lauantaina Piece of Norwayn varastontyhjennyksestä jumpsuitin 29 euron alehintaan! En oo aiemmin kehdannut tällästä potkupukua tilata vaikka oliski tehny mieli, koska nää on ollut niin kalliita. Nyt piti sit vihdoinkin tilata kun tota halvemmalla ei hirveesti enää saa näitä. Tilasin siis tälläsen yksivärisen violetin, koska nää oli tyyliin ainoita jotka oli tuol enää jäljellä. Kaverin suosittelun perusteella tilasin kokoa XS, joka on tarkotettu 145-155 senttisille. Itte ylitän just ja just ton ylärajan olen hobitti 156.. mut täytyy sanoa että tää on just sopivan kokonen mulle. Jos olisin tilannut 155-165 kokoa niin oisin varmaan hukkunut siihen asuun..

Ainiin muuten, mä kuvasin eile aamuna sellasen my morning routine videon - tarkotus oli kuvata se my day mutta tossa digikamerassa on sen verran huono akku että riitti vaan aamuun. Kokeilen joskus toiste kuvata sen kokonaisen my day videon. En kuitenkaan oo vielä jaksanut editoida tota my morning routinee ja voi olla että menee muutama päivä ennenku jaksan kunnolla edes yrittää.. Nyt mä kuitenkin palailen perjantaichillailun ja nomnom chilipähkinöiden ja irttareiden pariin ja yritän keksiä jonkun leffan minkä voisin kattella - nyt kun on mukava leffankatseluasukin. Hyvää viikonloppua teille!




4/20/2013

Season challenge

Kerrankin vähän ehkä helpompi haaste :)
Haasteen ideana on siis kertoa jokaisesta vuodenajasta 5 hyvää ja huonoa asiaa


WINTER

plussat
+ lämpimät vaatteet
+ saa käpertyä lämpimän peiton alle kaakaon kanssa
+ saa helposti kauniita kuvia
+ päivät usein valoisia
+ joulu
miinukset
- hiukset sähköstyy
- kylmä
- pimee tulee nopeesti
- täytyy toppautua kunnolla jos meinaa että tarkenee
- lumisade

SPRING

plussat
+ lumi alkaa sulamaan
+ pääsee taas pyöräilee
+ aurinko paistaa kauemmin
+ kauppojen uudet, värikkäät tuotteet
+ koulu alkaa olemaan loppupuolella (!!)
miinukset
- satunnaiset loskamoskakelit
- kylmä tuuli
- koulumotivaatio alkaa laskemaan
- edelleen pitkä matka kesään
- draamaa aiheutuu liian helposti (en kyllä tiiä miks mulla aina keväisin..)

SUMMER

plussat
+ kesäloma
+ aurinko paistaa
+ lämmintä
+ synttärit
+ valosaa melkei läpi vuorokauden
miinukset
- ötökät
- näkee joitai koulukavereita paljon harvemmin
- liian täydet uimarannat
- välillä tuntuu ettei keksi minkäänlaista tekemistä
- en keksi viiettä?

AUTUMN

plussat
+ sateen jälkee raikas ilma
+ kauniit värit
+ vesisade
+ ukonilmat ja salamointi
+ näkee taas koulukavereita useemmin
miinukset
- jatkuvat vesisateet
- pimeys
- syysmasennus
- usein rankimmat jaksot koulussa
- alkaa taas tulemaan kylmä

ja haasteet lähtee jennalle, lauralle ja iinalle sekä kaikille ketkä tätä nyt sattuu lueskelemaan :)

4/18/2013

muisteluja

Kävin tässä just läpi viimevuotisia kuvia joita koneelta löysin ja ajattelin ihan huvin vuoksi pistää niitä tänne bloginkin puolelle :) 
Tää postaus on siis ainoastaan täynnä viime vuonna otettuja kuvia.

Mitä mieltä muuten olisitte, jos tekisin ens viikolla joku päivä my day -videon, 
nyt kun löysin mun pienen digikameran jolla voisin videota kuvailla? :)



4/07/2013

lazy sunday

Ja taas kerran yksi liian lyhyt viikonloppu takanapäin. Tää sunnuntai on mennyt oikeastaan kokonaan laiskotteluun enkä oo jaksanut ees vaihtaa mukavaa yökkäriä pois päältä koko päivänä. Musta on nykyään tullut ihan hirvee leffafriikki - viime yönä katsoin The Apparitionin ja tänään viimesen Potterin kummatkin osat, Tedin ja nyt pyörii parasta aikaa Elokuu. Jotenkin toi elokuvien kattelu päihittää aika helpostikin kokeisii lukemisen - olis meinaa vielä kolme koetta jäljellä, joista ensimmäisenä englanti.
Ainii, ja kyllähän mä tänään jotain hyödyllistä tein, nimittäin pistin blogin ulkoasun kuntoon ja nyt tää on mun mielestä vähä enemmän mun tyylinen - enemmän väriä kevään kunniaks :) Pistin tohon oikealle sivupalkkiin myöskin kyselyn, että pidättekö te tästä ulkoasusta ja siihen saa vastata ihan rauhassa ^^