Blogger Widgets
Blogger Widgets
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ostokset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ostokset. Näytä kaikki tekstit

5/29/2013

JA ULKONA KESÄYÖ, SATOI KASVOILLE KYYNELEITÄ



Viimeistä viedään. Eilen oli viiminen koe tän vuoden osalta ja nyt tänään sekä huomenna mulla on vapaapäivät ja perjantaina lukion perinteinen kevätretki. Lauantaina käväsen koululla kevätjuhlassa (korjaan, kolmosten yo-juhlassa jossa ei mulle oikeesti oo ees mitään) ja sit oliski virallisesti koulu tältä erää ohitse. Kesälomallakaan tosin en ihan eroon pääse, sillä mantsa odottelee lukijaansa wohoo.

Kävin tänään tossa heti aamusta Mikkelissä tekee pieniä ostoksia joihin loppujenlopuksi menikin enemmän rahaa kuin tarkoitus oli.. Ylihuomenna pääsen tuhlailemaan vielä vähän lisää - kyllähä sitä aina mielellään uutta ostelee mut harmi kun en saanut kesätöitä niin rahaa ei hirveesti kesällä tilille tule :'D No jaa, pikkuvikoja.

t-paidat seppälä yht. 19,95

aurinkokapselit sokos 12,95 100kpl / samsungin kuulokkeet 19,95 anttila

mantsan abikirja suomalainen kirjakauppa klubikortilla 23,95(?)

reppu seppälä 29,95

tekoripset seppälä 3,95

4/26/2013

potkupukuilua

Heippa kaikille ja hyvää viikonlopun alkua!
Tilasin tossa viime lauantaina Piece of Norwayn varastontyhjennyksestä jumpsuitin 29 euron alehintaan! En oo aiemmin kehdannut tällästä potkupukua tilata vaikka oliski tehny mieli, koska nää on ollut niin kalliita. Nyt piti sit vihdoinkin tilata kun tota halvemmalla ei hirveesti enää saa näitä. Tilasin siis tälläsen yksivärisen violetin, koska nää oli tyyliin ainoita jotka oli tuol enää jäljellä. Kaverin suosittelun perusteella tilasin kokoa XS, joka on tarkotettu 145-155 senttisille. Itte ylitän just ja just ton ylärajan olen hobitti 156.. mut täytyy sanoa että tää on just sopivan kokonen mulle. Jos olisin tilannut 155-165 kokoa niin oisin varmaan hukkunut siihen asuun..

Ainiin muuten, mä kuvasin eile aamuna sellasen my morning routine videon - tarkotus oli kuvata se my day mutta tossa digikamerassa on sen verran huono akku että riitti vaan aamuun. Kokeilen joskus toiste kuvata sen kokonaisen my day videon. En kuitenkaan oo vielä jaksanut editoida tota my morning routinee ja voi olla että menee muutama päivä ennenku jaksan kunnolla edes yrittää.. Nyt mä kuitenkin palailen perjantaichillailun ja nomnom chilipähkinöiden ja irttareiden pariin ja yritän keksiä jonkun leffan minkä voisin kattella - nyt kun on mukava leffankatseluasukin. Hyvää viikonloppua teille!