Viimeistä viedään. Eilen oli viiminen koe tän vuoden osalta ja nyt tänään sekä huomenna mulla on vapaapäivät ja perjantaina lukion perinteinen kevätretki. Lauantaina käväsen koululla kevätjuhlassa (korjaan, kolmosten yo-juhlassa jossa ei mulle oikeesti oo ees mitään) ja sit oliski virallisesti koulu tältä erää ohitse. Kesälomallakaan tosin en ihan eroon pääse, sillä mantsa odottelee lukijaansa wohoo.
Kävin tänään tossa heti aamusta Mikkelissä tekee pieniä ostoksia joihin loppujenlopuksi menikin enemmän rahaa kuin tarkoitus oli.. Ylihuomenna pääsen tuhlailemaan vielä vähän lisää - kyllähä sitä aina mielellään uutta ostelee mut harmi kun en saanut kesätöitä niin rahaa ei hirveesti kesällä tilille tule :'D No jaa, pikkuvikoja.
| t-paidat seppälä yht. 19,95 |
| aurinkokapselit sokos 12,95 100kpl / samsungin kuulokkeet 19,95 anttila |
| mantsan abikirja suomalainen kirjakauppa klubikortilla 23,95(?) |
| reppu seppälä 29,95 |
![]() |
| tekoripset seppälä 3,95 |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti