Kävin tässä just läpi viimevuotisia kuvia joita koneelta löysin ja ajattelin ihan huvin vuoksi pistää niitä tänne bloginkin puolelle :)
Tää postaus on siis ainoastaan täynnä viime vuonna otettuja kuvia.
Mitä mieltä muuten olisitte, jos tekisin ens viikolla joku päivä my day -videon,
nyt kun löysin mun pienen digikameran jolla voisin videota kuvailla? :)
myday ois ihan kiva c;
VastaaPoistatoi myday kuulostaa hyvältä! ;D
VastaaPoista