Blogger Widgets
Blogger Widgets
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hiukset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hiukset. Näytä kaikki tekstit

5/17/2013

Näin huutaa jalkani turvonneet, asfal.. metsässä kahlanneet

Väsynyt bloggaaja ilmoittautuu! Tänään lähdettiin puoli yhden aikaan bussilla kohti Ristiinan tunnetuimpia maisemia eli Astuvansalmen kalliomaalauksia. 7 virolaista ja 7 suomalaista souti sinne ja loput meni bussilla - oli kyllä yks fiasko kun hirvee vastatuuli soutajilla ja mekin jouduttiin palelemaan siellä paikanpäällä useamman tunnin ennenku soutajat pääsi perille ja seuraavat soutamaan. Lisäks jalkoja ei hirveesti hellinyt se, että parkkipaikalta piti kulkea 3 kilometriä ensiks sinne kalliomaalauksille ja sit muutaman tunnin päästä sama mettäpolku takasin. Jos mun jalat on huomenna liikuntakunnossa niin halleluja.
Mut hei, sain mä sentään muutamia kivoja kuvia.












4/04/2013

ja kaikki mitä piti tehdä, voi jäädä huomiseen


Torstai on toivoa täynnä, vai miten se meni? Jos totta puhutaan, kun mä aamulla heräsin ei mulla ollu mitään hajua päivästä. Näiden koeviikkojen aikana mun päivärytmi on niin sekasin kun olla ja voi. Jokanen päivä menee lähes samalla tavalla. Herään puoli seitsemän, teen aamuhommat, meen kaheksaks koululle kokeeseen, kokeesta tuun yleensä joskus 10 aikoihin takaisin kotiin, istun koneen ääreen ja istun siinä loppupäivän ja saatan ehkä illalla vähän lukea seuraavan päivän kokeeseen. Kymmenen aikaa käyn nukkumaan ja aamulla taas sama läpi. 
Tänään mä kuitenkin päätin rikkoa kierteen ja jaksoin jopa käydä vähän kuvailemassakin, kun edellisestä kerrasta taitaa ollakin jo vähän aikaa. Jotain matskua tännekin siis :)

Huomenna mulla olis muuten vapaapäivä, mutta pakko mennä yhdeksäks koululle tekemään rästiin jäänyt englannin sanakoe ja kuviksen työ loppuun. Koululta lähden sitten suoraan iskän kanssa Mikkeliin ottamaan passikuvat ajokorttia varten, sekä viemään ajolupahakemuksen poliisiasemalle. Ja jos iskä jaksaa odottaa mua, käyn varmasti tsekkaamassa myös Mikkelin uuden Cubuksen läpitte!

Ainii, mä pistin vähän lisää pinkkiä päähän. Otsis pysy aikalailla samana, kirkastin vaan vähän tota väriä, mut pistin sit pienet dippaukset latvoihin ihan vaan piristykseks :)