Mut hei, sain mä sentään
5/17/2013
Näin huutaa jalkani turvonneet, asfal.. metsässä kahlanneet
Väsynyt bloggaaja ilmoittautuu! Tänään lähdettiin puoli yhden aikaan bussilla kohti Ristiinan tunnetuimpia maisemia eli Astuvansalmen kalliomaalauksia. 7 virolaista ja 7 suomalaista souti sinne ja loput meni bussilla - oli kyllä yks fiasko kun hirvee vastatuuli soutajilla ja mekin jouduttiin palelemaan siellä paikanpäällä useamman tunnin ennenku soutajat pääsi perille ja seuraavat soutamaan. Lisäks jalkoja ei hirveesti hellinyt se, että parkkipaikalta piti kulkea 3 kilometriä ensiks sinne kalliomaalauksille ja sit muutaman tunnin päästä sama mettäpolku takasin. Jos mun jalat on huomenna liikuntakunnossa niin halleluja.
Mut hei, sain mä sentäänmuutamia kivoja kuvia.










Mut hei, sain mä sentään
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
onko luvat kaikilta kuvassa esiintyviltä? :)
VastaaPoistaMelkeinpä kenenkään naamat ei kuvissa näy, joten kuvia voi sillon lisätä :) Tosin jos joku itse kuvassa oleva haluaa että kuva poistetaan nii sanoo vaan niin hoituu.
Poista