Blogger Widgets
Blogger Widgets
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kesä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kesä. Näytä kaikki tekstit

5/29/2013

JA ULKONA KESÄYÖ, SATOI KASVOILLE KYYNELEITÄ



Viimeistä viedään. Eilen oli viiminen koe tän vuoden osalta ja nyt tänään sekä huomenna mulla on vapaapäivät ja perjantaina lukion perinteinen kevätretki. Lauantaina käväsen koululla kevätjuhlassa (korjaan, kolmosten yo-juhlassa jossa ei mulle oikeesti oo ees mitään) ja sit oliski virallisesti koulu tältä erää ohitse. Kesälomallakaan tosin en ihan eroon pääse, sillä mantsa odottelee lukijaansa wohoo.

Kävin tänään tossa heti aamusta Mikkelissä tekee pieniä ostoksia joihin loppujenlopuksi menikin enemmän rahaa kuin tarkoitus oli.. Ylihuomenna pääsen tuhlailemaan vielä vähän lisää - kyllähä sitä aina mielellään uutta ostelee mut harmi kun en saanut kesätöitä niin rahaa ei hirveesti kesällä tilille tule :'D No jaa, pikkuvikoja.

t-paidat seppälä yht. 19,95

aurinkokapselit sokos 12,95 100kpl / samsungin kuulokkeet 19,95 anttila

mantsan abikirja suomalainen kirjakauppa klubikortilla 23,95(?)

reppu seppälä 29,95

tekoripset seppälä 3,95

5/17/2013

Näin huutaa jalkani turvonneet, asfal.. metsässä kahlanneet

Väsynyt bloggaaja ilmoittautuu! Tänään lähdettiin puoli yhden aikaan bussilla kohti Ristiinan tunnetuimpia maisemia eli Astuvansalmen kalliomaalauksia. 7 virolaista ja 7 suomalaista souti sinne ja loput meni bussilla - oli kyllä yks fiasko kun hirvee vastatuuli soutajilla ja mekin jouduttiin palelemaan siellä paikanpäällä useamman tunnin ennenku soutajat pääsi perille ja seuraavat soutamaan. Lisäks jalkoja ei hirveesti hellinyt se, että parkkipaikalta piti kulkea 3 kilometriä ensiks sinne kalliomaalauksille ja sit muutaman tunnin päästä sama mettäpolku takasin. Jos mun jalat on huomenna liikuntakunnossa niin halleluja.
Mut hei, sain mä sentään muutamia kivoja kuvia.












4/18/2013

muisteluja

Kävin tässä just läpi viimevuotisia kuvia joita koneelta löysin ja ajattelin ihan huvin vuoksi pistää niitä tänne bloginkin puolelle :) 
Tää postaus on siis ainoastaan täynnä viime vuonna otettuja kuvia.

Mitä mieltä muuten olisitte, jos tekisin ens viikolla joku päivä my day -videon, 
nyt kun löysin mun pienen digikameran jolla voisin videota kuvailla? :)