Blogger Widgets
Blogger Widgets

5/26/2013

HALUUT MATKUSTELLA NÄHDÄ AUSTRALIAN

hyvää lauantain ja sunnuntain välistä yötä ihmiset! innostuin taas kerran parantelemaan ulkoasua ja toivon että tykkäätte tästä :) yritän kerrankin pitää tätä vähän kauemmin kuin sen pari viikkoa..
no mut jokatapauksessa, oon saanut palautetta vähän siitä et kirjotan liian vähän ja kuvia on liian paljon. ootteko te muutkin sitä mieltä et mun pitäis vähentää kuvia ja lisätä tekstiä, vai jatkanko edelleen kuvapainotteisella linjalla? toivon että vastaisitte koska mun on helpompi miellyttää teitä ja samalla itseäni jos tiedän mitä lukijat haluaa.
tästä taas päästään seuraavaan aiheeseen, eli heittäkääpäs taas postausideoita. mulla meinaa on inspiraatio aika kateissa näin ennen lomaa ja olis ihan mukavaa jos tää blogi ei kuolis sen inspiraationpuutteen takia. mun täytyy kyllä sanoa että videoita en pysty ainakaan kovin hyvin kuvaamaan ennenkuin saan uuden kameran käyttööni koska edelleenkään mun rakkassa sonyssäni ei oo videokuvausmahdollisuutta, nääh.

leikin tänään pitkästä aikaa mun zoomiputkella joten tän postauksen kuvat onki sit kaikki sillä otettuja :)






4 kommenttia:

  1. Enemmän kuvii, vähemmän tekstii! :)

    VastaaPoista
  2. ihana blogi 8) liityin!

    http://piecesofmylifepetra.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. hei sulla on tosi kiva blogi sopivasti tekstii ja sopivasti kuvia.. tykkään tosi paljon
    käy kurkkaa mun blogia--> http://www.mydreamsbynoora.blogspot.fi

    VastaaPoista