no mut jokatapauksessa, oon saanut palautetta vähän siitä et kirjotan liian vähän ja kuvia on liian paljon. ootteko te muutkin sitä mieltä et mun pitäis vähentää kuvia ja lisätä tekstiä, vai jatkanko edelleen kuvapainotteisella linjalla? toivon että vastaisitte koska mun on helpompi miellyttää teitä ja samalla itseäni jos tiedän mitä lukijat haluaa.
tästä taas päästään seuraavaan aiheeseen, eli heittäkääpäs taas postausideoita. mulla meinaa on inspiraatio aika kateissa näin ennen lomaa ja olis ihan mukavaa jos tää blogi ei kuolis sen inspiraationpuutteen takia. mun täytyy kyllä sanoa että videoita en pysty ainakaan kovin hyvin kuvaamaan ennenkuin saan uuden kameran käyttööni koska edelleenkään mun rakkassa sonyssäni ei oo videokuvausmahdollisuutta, nääh.
leikin tänään pitkästä aikaa mun zoomiputkella joten tän postauksen kuvat onki sit kaikki sillä otettuja :)
Enemmän kuvii, vähemmän tekstii! :)
VastaaPoistaihana blogi 8) liityin!
VastaaPoistahttp://piecesofmylifepetra.blogspot.fi/
kiitti! :)
Poistahei sulla on tosi kiva blogi sopivasti tekstii ja sopivasti kuvia.. tykkään tosi paljon
VastaaPoistakäy kurkkaa mun blogia--> http://www.mydreamsbynoora.blogspot.fi