Blogger Widgets
Blogger Widgets
Näytetään tekstit, joissa on tunniste koeviikko. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste koeviikko. Näytä kaikki tekstit

4/04/2013

ja kaikki mitä piti tehdä, voi jäädä huomiseen


Torstai on toivoa täynnä, vai miten se meni? Jos totta puhutaan, kun mä aamulla heräsin ei mulla ollu mitään hajua päivästä. Näiden koeviikkojen aikana mun päivärytmi on niin sekasin kun olla ja voi. Jokanen päivä menee lähes samalla tavalla. Herään puoli seitsemän, teen aamuhommat, meen kaheksaks koululle kokeeseen, kokeesta tuun yleensä joskus 10 aikoihin takaisin kotiin, istun koneen ääreen ja istun siinä loppupäivän ja saatan ehkä illalla vähän lukea seuraavan päivän kokeeseen. Kymmenen aikaa käyn nukkumaan ja aamulla taas sama läpi. 
Tänään mä kuitenkin päätin rikkoa kierteen ja jaksoin jopa käydä vähän kuvailemassakin, kun edellisestä kerrasta taitaa ollakin jo vähän aikaa. Jotain matskua tännekin siis :)

Huomenna mulla olis muuten vapaapäivä, mutta pakko mennä yhdeksäks koululle tekemään rästiin jäänyt englannin sanakoe ja kuviksen työ loppuun. Koululta lähden sitten suoraan iskän kanssa Mikkeliin ottamaan passikuvat ajokorttia varten, sekä viemään ajolupahakemuksen poliisiasemalle. Ja jos iskä jaksaa odottaa mua, käyn varmasti tsekkaamassa myös Mikkelin uuden Cubuksen läpitte!

Ainii, mä pistin vähän lisää pinkkiä päähän. Otsis pysy aikalailla samana, kirkastin vaan vähän tota väriä, mut pistin sit pienet dippaukset latvoihin ihan vaan piristykseks :)





4/01/2013

I hear the voices when I'm dreaming


I can hear them say "Carry on my wayward son, there'll be peace when you are done..."

Pääsiäisloman viimistä iltaa vietellään. Olin viime viikolla kipeänä oikeastaan maanantai-illasta lähtien. Tiistaina jaksoin hinautua tunniksi kouluun, jonka jälkeen oli pakko lähteä takaisin kotiin, joten keskiviikkona jäin suosiolla kotiin nukkumaan. Torstaina hinauduin taas kouluun, koska oli pari "must-do" projektia esitettävänä koulussa. Liikuntatunnit tosin jätin suosiolla välistä. Mullahan ei siis ollut kuumetta, mutta kurkku oli saharaa kuivempi, ääni kateissa ja järkyttävä yskä riesana joista viimeiseksi mainitusta en oo vieläkään päässyt eroon
Tässä viikon aikana en oo saanut siis oikeastaan yhtään mitään aikaseksi - muuta kun katoin 5 tuotantokautta Supernaturalia, joka tekee keskimäärin 6,5 h päivässä katsomista.. hups. Meneehän se pääsiäisloma ja arkipäivät näinkin.

Huomenna mulla alkais koulussa koeviikko - ensiksi matikka, sitten äidinkieli ja ruotsi ja perjantai vapaapäivä. Seuraavalla viikolla olisi sit vielä englanti, bilsa ja mantsa. Pitkä viikko siis tulossa - enkä tietenkään oo alottanut lukemaan mitään näistä aineista.. Ei sinänsä mitään uutta kun miusta on kyse, ja oon tosissaan ihan onnellinen että koeviikko alkaa mulle helpoimmalla aineella niin saa vähän lisää aikaa pänttää noihin haastavampiin aineisiin jos siis koskaan jaksan avata kirjoja..