Blogger Widgets
Blogger Widgets
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ulkoasu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ulkoasu. Näytä kaikki tekstit

5/26/2013

HALUUT MATKUSTELLA NÄHDÄ AUSTRALIAN

hyvää lauantain ja sunnuntain välistä yötä ihmiset! innostuin taas kerran parantelemaan ulkoasua ja toivon että tykkäätte tästä :) yritän kerrankin pitää tätä vähän kauemmin kuin sen pari viikkoa..
no mut jokatapauksessa, oon saanut palautetta vähän siitä et kirjotan liian vähän ja kuvia on liian paljon. ootteko te muutkin sitä mieltä et mun pitäis vähentää kuvia ja lisätä tekstiä, vai jatkanko edelleen kuvapainotteisella linjalla? toivon että vastaisitte koska mun on helpompi miellyttää teitä ja samalla itseäni jos tiedän mitä lukijat haluaa.
tästä taas päästään seuraavaan aiheeseen, eli heittäkääpäs taas postausideoita. mulla meinaa on inspiraatio aika kateissa näin ennen lomaa ja olis ihan mukavaa jos tää blogi ei kuolis sen inspiraationpuutteen takia. mun täytyy kyllä sanoa että videoita en pysty ainakaan kovin hyvin kuvaamaan ennenkuin saan uuden kameran käyttööni koska edelleenkään mun rakkassa sonyssäni ei oo videokuvausmahdollisuutta, nääh.

leikin tänään pitkästä aikaa mun zoomiputkella joten tän postauksen kuvat onki sit kaikki sillä otettuja :)






4/07/2013

lazy sunday

Ja taas kerran yksi liian lyhyt viikonloppu takanapäin. Tää sunnuntai on mennyt oikeastaan kokonaan laiskotteluun enkä oo jaksanut ees vaihtaa mukavaa yökkäriä pois päältä koko päivänä. Musta on nykyään tullut ihan hirvee leffafriikki - viime yönä katsoin The Apparitionin ja tänään viimesen Potterin kummatkin osat, Tedin ja nyt pyörii parasta aikaa Elokuu. Jotenkin toi elokuvien kattelu päihittää aika helpostikin kokeisii lukemisen - olis meinaa vielä kolme koetta jäljellä, joista ensimmäisenä englanti.
Ainii, ja kyllähän mä tänään jotain hyödyllistä tein, nimittäin pistin blogin ulkoasun kuntoon ja nyt tää on mun mielestä vähä enemmän mun tyylinen - enemmän väriä kevään kunniaks :) Pistin tohon oikealle sivupalkkiin myöskin kyselyn, että pidättekö te tästä ulkoasusta ja siihen saa vastata ihan rauhassa ^^