Meillä oli eilen koulussa jokavuotinen vappurieha, joka on siis tarkoitettu kaikille yläkoulun ja lukion oppilaille. Itse en vappuriehan takia pukeutunut muutenku että pyörin jumpin päällä koululla. Vappuriehassa oli meidän luokkalaisten järjestämä musavisa jossa oli muute ihan hirveen vaikeita biisejä, tiesin 2/15.., jokavuotiset sählymatsit yläaste vs. lukio sekä opettajat vs. lukio. Yläastetta vastaan voitettiin ihan reippaasti mutta sitten opettajat taas voitti meidät ylivoimasesti..
Ilta sujuikin sitten rauhallisissa merkeissä kotona, en lähtenyt mihinkään viettämään vappua sen kummosemmin vaan tyydyin chillailemaan ittekseen kotona koneella. Ehkä ens vuonna sitten meen juhlistamaan, let's see.
| mun vappujuomat pysytteli tiiviisti tässä :D |