Tilasin tossa viime lauantaina Piece of Norwayn varastontyhjennyksestä jumpsuitin 29 euron alehintaan! En oo aiemmin kehdannut tällästä potkupukua tilata vaikka oliski tehny mieli, koska nää on ollut niin kalliita. Nyt piti sit vihdoinkin tilata kun tota halvemmalla ei hirveesti enää saa näitä. Tilasin siis tälläsen yksivärisen violetin, koska nää oli tyyliin ainoita jotka oli tuol enää jäljellä. Kaverin suosittelun perusteella tilasin kokoa XS, joka on tarkotettu 145-155 senttisille. Itte ylitän just ja just ton ylärajan
Ainiin muuten, mä kuvasin eile aamuna sellasen my morning routine videon - tarkotus oli kuvata se my day mutta tossa digikamerassa on sen verran huono akku että riitti vaan aamuun. Kokeilen joskus toiste kuvata sen kokonaisen my day videon. En kuitenkaan oo vielä jaksanut editoida tota my morning routinee ja voi olla että menee muutama päivä ennenku jaksan kunnolla edes yrittää.. Nyt mä kuitenkin palailen perjantaichillailun ja nomnom chilipähkinöiden ja irttareiden pariin ja yritän keksiä jonkun leffan minkä voisin kattella - nyt kun on mukava leffankatseluasukin. Hyvää viikonloppua teille!

Tosi kivan värine jumpini ! Ja rakastuin tuohon sun banneriin ♥
VastaaPoistahttp://www.withoutwings-iidasd.blogspot.fi/
Ois kiva jos kävisit kurkkaan munki blogia :)
uuuu mallu tosikiva blogi ! siis mä löysin tän jotenki iha vahingossa jostai. oon lukenu tätä koko viikonlopun :) ja hirmukivan värine jumpini !
VastaaPoistaHah, mäki tykkään tosta väristä :D Ja kiitos, mäki oon iha tyytyväine bannerii :)
VastaaPoistaJa hei kiitti Fiiu :D En nyt tiiä onko täällä niin hirveesti mitään superkiinnostavaa luettavaa mut kiva vaa jos oot jaksanu lueskella :D En oo hirveesti viittiny pitää mitää meteliä tästä et pidän blogia 8D
mun mielestä tää on tosikiva ! ei oo semmonen teeskentelevä nii ku useimmilla.
VastaaPoistaHih, kiitti :D
Poista