Blogger Widgets
Blogger Widgets

1/12/2014

ROCKET #9 TAKE OFF TO THE PLANET



Uusivuosi tuli ja meni. Vuodenvaihdetta vietettiin 8 hengen tyttöporukalla ensiks Amarillossa, josta sitten siirryttiin Kharmaan joka oli viimeistä iltaa auki sillon. Yö vietettiin kaverin isoveljen yksiössä ja ihmettelen ettei ollutkaan niin ahdasta kun alkuun ois voinut luulla.

Jokatapauksessa, mitään uudenvuodenlupausta en tehnyt. Miksen? Koska en oo koskaan pystynyt niitä pitämään syystä ja toisesta. Aluks mä meinasin tosin luvata parantaa tän blogin kirjottelun aktiivisuutta, mut se mun motivaatio meni ennenku ehdin kirjottamaan yhtäkään postausta. Tääkin postaus on vähän sellanen pakolla tehty ettei tää blogi kokonaan kuolis, en mä tätä nimittäin haluis lopettaakaan.

Mitäs muuta? Ainiin, ei mitään. Mä en oo tehnyt kirjaimellisesti mitään ton edellisen postauksen jälkeen. Nytkin oon istunut 24/7 sängyllä läppärin kanssa. Mun unirytmi on aivan päin persettä. En viitti enää edes yrittää korjata sitä koska ei mulla oo enää kun kourallisen verran koulupäiviä jäljellä. Sit on enää koeviikko ja preliminäärikokeet, josta hetken päästä ois enää ylppärit ja then it's done. Kohta mulla on valkolakki.

♫ Lady Gaga - Venus ♫

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti