Pitkästä aikaa elonmerkkejä. Edellisestä postauksesta kuukausi ja risat. Tässä kuukauden aikana oon ostanut itselleni uuden headsetin
(Siberia V2 Red, pus<3), suorittanut enkun ja ruotsin yo-kuuntelut sekä äikän tekstitaitokokeen
surkealla menestyksellä, värjännyt hiukset punamustiksi, viettänyt penkkareita
Ash Ketchumina, juhlistanut lukion päättymistä abiristeilyllä M/S Europalla ja viettänyt aikaa Helsingissä
Lauran ja muutaman muun upean ihmisen kanssa.
Mitäpä sitä enempää jauhamaan, kuvat kertoo aika paljon kuluneesta kuukaudesta.
 |
| Penkkarit 13.2 ! |
 |
| Uutta väriä! |
 |
| Ainoat kuvat abiristeilyltä, luokkalaisen penkkariasua ja mun ja Lauran My Little Pony maraton! |
 |
| Ikea + valokuvausreissu Lauran ja Henkan kanssa |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti