Blogger Widgets
Blogger Widgets

2/20/2014

ANY IDEAS FOR THE TITLE? NO? FINE

Pitkästä aikaa elonmerkkejä. Edellisestä postauksesta kuukausi ja risat. Tässä kuukauden aikana oon ostanut itselleni uuden headsetin (Siberia V2 Red, pus<3), suorittanut enkun ja ruotsin yo-kuuntelut sekä äikän tekstitaitokokeen surkealla menestyksellä, värjännyt hiukset punamustiksi, viettänyt penkkareita Ash Ketchumina, juhlistanut lukion päättymistä abiristeilyllä M/S Europalla ja viettänyt aikaa Helsingissä Lauran ja muutaman muun upean ihmisen kanssa.

Mitäpä sitä enempää jauhamaan, kuvat kertoo aika paljon kuluneesta kuukaudesta.

Penkkarit 13.2 !

Uutta väriä!

Ainoat kuvat abiristeilyltä, luokkalaisen penkkariasua ja mun ja Lauran My Little Pony maraton!

Ikea + valokuvausreissu Lauran ja Henkan kanssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti