Moikkamoi kaikille ja myöhäistä joulua!
Me lähdettiin äidin kanssa maanantaina 23. päivä Jyväskylään serkkujen luokse ja tultiin vasta tänään pois bussilla. Kieltämättä ihan mukavat viisi päivää oli, kun ei tuu noitakaan sukulaisia nähtyä kovinkaan usein. Joulu meni yhtä nopeasti kuin tulikin eikä mulla oikeestaan ollut missään välissä kunnon joulufiilistä..
Lahjoja sain joo, mutta en niitä sen pahemmin kuitenkaan kuvaillut. Uudet kaiuttimet ja subbari, sodastream, rahaa, pyyhe, hiusjuttuja ynnämuuta kivaa. Lahjarahoilla ostinkin ittelleni Jyväskylästä sit vähän kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta, muunmuassa kaverin 18-vuotissynttäreitä (+ uudenvuoden pirskeitä) varten mekon, joka on tollanen melko perus musta kotelomekko pienillä paljetti yksityiskohdilla :)
Mä tuskin päivittelen tätä blogia ennen uuttavuotta, joten pitäkäähän hauska uusivuosi ja hyvää uuttavuotta 2014!
♫ Welcome to 2014! New Year remix ♫
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti