Blogger Widgets
Blogger Widgets

12/07/2013

DECEMBER



Moikka taas pitkästä aikaa, ja hyvää joulukuuta! Nyt ollaan tosiaan pikkuhiljaa lähestymässä vuoden kohokohtaa eli jouluaattoa, ei tässä olekaan enää kuin 17 yötä jäljellä, jos oikein mun lyhyellä matikalla laskin. 
Mä oon ihan järkyttävä jouluihminen. Oon nyt kuunnellut joululauluja jo viimeset pari viikkoa, ja ehdottomasti mun lempparibiisejä näin joulun alla on Michael Bublén Christmas-albumilta löytyvä It's Beginning to Look a Lot Like Christmas, sekä tosta ylhäältä löytyvä Raskasta Joulua - Tulkoon joulu.
Tolla albumilla eri suomalaiset rocklaulajat esittää perinteisiä joululauluja, vähän erilaisella sovituksella. 
Voitte lukea lisää täältä

Mutta tosiaan, hyvää joulun odotusta kaikille, ja jos mun laiskuus jatkuu niin hyvää uutta vuottakin! 
Voisin yrittää tehdä lupauksen että postailen ens vuonna useammin... Kattellaan sitä sit!







2 kommenttia: