Blogger Widgets
Blogger Widgets

11/01/2013

ELÄMÄKÖ HUOKAUS KAHDEN TYHJYYDEN VÄLISSÄ



Miten vihaankaan puhetta sanoja, vihaankaan kirjoittamista
Kävelen vain kehää tyhjässä talossani



Maailmako painajainen josta ei voi herätä
Elämäkö huokaus kahden tyhjyyden välissä




Tahto tuhoutua, lienee eräs sielun toimilanka
Toinen vallan halu pyörii piirin tunnetun




Anteeks että en oo postannut lähes kuukauteen. On liikaa mietittävää, liikaa tehtävää. Mua väsyttää, mua ärsyttää ja haluisin vaan käydä talviunille. Herätä kun kevätaurinko ensimmäisen kerran paistaa ikkunasta. Löytää mun kadonneet energiat. Mua väsyttää. Oon turhautunut.

♫ CMX - Melankolia ♫

2 kommenttia: