11/01/2013
ELÄMÄKÖ HUOKAUS KAHDEN TYHJYYDEN VÄLISSÄ
Miten vihaankaan puhetta sanoja, vihaankaan kirjoittamista
Kävelen vain kehää tyhjässä talossani
Maailmako painajainen josta ei voi herätä
Elämäkö huokaus kahden tyhjyyden välissä
Tahto tuhoutua, lienee eräs sielun toimilanka
Toinen vallan halu pyörii piirin tunnetun
Anteeks että en oo postannut lähes kuukauteen. On liikaa mietittävää, liikaa tehtävää. Mua väsyttää, mua ärsyttää ja haluisin vaan käydä talviunille. Herätä kun kevätaurinko ensimmäisen kerran paistaa ikkunasta. Löytää mun kadonneet energiat. Mua väsyttää. Oon turhautunut.
♫ CMX - Melankolia ♫
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
kivoja kuvia :]
VastaaPoistaKiitus :3
Poista