Mun motivaatio on ihan kateissa. Mun tekis mieli ottaa kamera käteen ja lähteä johonkin kuvaamaan - ainut ongelma vaan on etten tiedä mitä mä haluan kuvata tai mihin mä menisin kuvaamaan. Ristiina on niin pieni paikka, että kaikki on jo kuvattu useampaan otteeseen. Haluun johonkin isompaan paikkaan, jossa ihmiset ei tunne toisiaan ja jossa voi helposti olla oma itsensä. Ei tarvii pelätä, että heti lähtee hirveet juorut kiertämään kun tekee jotain erilaista ja seuraavana päivänä koko kylä tietää.
Mulla oli tänään ensimmäinen ns. info kuvataiteen lukiodiplomin suorituksesta. Mulla olis nyt 7.10 asti aikaa valita näistä kuudesta se yks minkä haluaisin toteuttaa. Tässä vähän yli kuukauden sisällä mun pitäis myös suorittaa mantsan yo-kokeet, koeviikko ja pari muutakin juttua. Mikään ei huvita. Mun tekis mieli aamuisin vaan jättää menemättä kouluun ja istahtaa koneen ääreen pelaamaan jotain tai sit vaan jäädä nukkumaan. Mä niin toivon, että tää motivaation puute menis nopeesti ohi.
♫ Elokuu - Valvoo ♫
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti