Masentavaa! Lauantaina kun kesäloma alko olin ihan fiiliksissä et jes ei mitään kouluun liittyvää yli kahteen kuukauteen mut miten kävikään - tuli viestiä että historian kokeesi on failannut ja joudut menee uusimaan sen. Eipä tässä sit muuta voi kun odotella uusintaa ja kokeilla jos menis vähä paremmin sit.
Tota historiaa lukuunottamatta kesäloma on alkanut aika mainiosti. Lauantaina mentiin kavereiden kanssa rannalle vähäks aikaa, josta mun kaverit sitten siirty Mikkeliin päin viettämään kosteaa iltaa ja mie sit hinauduin kotiin koska musta ei olis Mikkelissä ollut iloa sillä en itse käytä alkoholia. Sunnuntaina ja eilen oltiin melkein samalla porukalla samassa rannassa ottamassa aurinkoa ja uimassa - ja mä taisin ensimmäistä kertaa koskaan polttaa itteni. Tänään jäin sitten suosiolla kotiin vähän rauhottelemaan tota mun palanutta selkääni. Jaksoin kuitenkin käydä äsken vähän kävelemässä kameran kanssa ja nauttimasta kesäkuun ihanasta ilta-auringosta. Täällä idässä ainakin on ollut sen verran mukavan lämpimät ilmat että tällee illallakin oli aika lämmintä hiippailla tuolla ulkosalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti