(Viimeistä vapaata) keskiviikkoiltaa kaikille! Kesäloma alkaa olemaan lopuillaan, joten lähdin vähän ex tempore reissulle Lauran mukaan Helsinkiin tossa maanantai-iltana ja parisen tuntia sitten saavuin taas tänne kotosalle.
Maanantai-iltana ei hirveesti ehditty enää mitään tekemään koska kummatkin oli väsyneitä about 3h ajomatkan jäljiltä, joten mussutettiin vaan nugetteja ja otettiin rennosti. Eilinen eli tiistai vietettiinkin suunnilleen koko päivä kaupungilla meiän yhteisten kavereiden kanssa ja käytiin muunmuassa Suomenlinnassa nautiskelemassa hyvästä ilmasta ja seurasta :) Tiistain jälkeen olikin sitten jalat ihan spagettia, joten keskiviikolle alunperin suunniteltu Korkeasaari-reissu jätettiinkin kokonaan pois ja käytiin Lauran kanssa vaan kiertelemässä Itäkeskuksessa ennen kun mun juna sit lähti takaisin tänne Mikkeliin päin :)
Mutta mitäpä sitä enempää kertomaan, kuvat kertokoot lisää!
| jeeee sain tän synttärilahjaks yhdeltä kaverilta, kiitti vielä kerran!! ♥ |
♫ Chelo - Cha Cha ♫
Angst :( laitoit sit kauheen kuvan musta :((
VastaaPoistaPyh :D
Poista