Blogger Widgets
Blogger Widgets

9/03/2012

here comes the rain again, falling from the stars


syys2 syys5 syys4 syys3 syys1

pöö. syksy on jo melko vauhtia lähtenyt käyntiin, lukion kakkosvuosi edistyy vaikkakin melko huonosti ja talvikin on jo melkeen täällä. eilen, tylsistyneenä ja sadepisaroiden kolistellessa kattoa muokkailin vähän blogin headeria ja ulkoasuakin yleisesti. lisäksi värjäsin perjantaina mun hiukset, nyt voitte kutsua mua melkeenpä blondiks, eh. mutta mä tykkään. tää postaus on vähän tämmönen mikä onkaan, mut mä halusin vaan vähän lisäillä taas kuvia, ettette pitäis mua ihan kuolleena. mä meinasin lähteä ulos kävelemään, mut tietenkin tuolla alko taas satamaan kaatamalla. ehkä mä vaan siirryn ikkunan luokse tuijottamaan kaatosadetta hyvän musiikin kanssa, nähdään taas o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti