1.11 Lähdettiin 12:30 ajamaan kohti Helsinkiä ja noin 16:30 lähti M/S Superstar joka saapui puoli seitsemän aikaan Tallinnaan, josta bussi vei meidät sitten Koselle, jossa oltiin noin puoli kahdeksan aikoihin perillä. Loppu torstai-ilta menikin perheisiin tutustumisessa ja tavaroiden purkamisessa :) Olin kaverini Liljan kanssa samassa perheessä, jossa oli 14-vuotias tyttö, äiti ja 8-vuotias poika.
2.11 Käytiin tutustumassa Kose Gümnaasiumin oppitunteihin, jonka jälkeen käytiin katsomassa läpi muutamia nähtävyyksiä Kosen lähettyvillä, jonka jälkeen suunnattiin kohti Tallinnaa ja käytiin tutustumassa Vanhaan kaupunkiin. Viiden jälkeen palattiin takaisin Koselle ja seitsemästä eteenpäin meillä oli Kose Gümnaasiumilla disko virolaisten oppilaiden kanssa. Vietettiin laatuaikaa isolla porukalla ja takaisin perheiden luona oltiin joskus vähän ennen kymmentä.
3.11 lähdettiin heti aamusta Tartoon, jossa kierrettiin paikkoja oppaan johdolla, käytiin syömässä ja shoppailemassa ja seitsemän aikaan illalla lähdettiin Teater Vanemuineen katsomaan Cabaret-musikaalia ja takaisin Kosella oltiin puolenyön jälkeen.
4.11 olikin sitten viimeinen päivä Kosella ja aamu alkoi yhteisellä aamupalalla Kose Gümnaasiumin ruokalassa. Vähän ennen yhtätoista lähdettiin ajamaan kohti Tallinnaa, josta Baltic Princessillä lähdettiin yhden maissa. Helsingissä oltiin puoli viiden aikaa, josta lähdettiin samantien ajamaan takaisin kohti Ristiinaa, jossa oltiin perillä kahdeksan maissa.
Yleisesti ottaen oli ihan mukava reissu, mikäli jokapäiväistä vesisadetta ei lasketa mukaan.. :'D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti