no ihan sama mulle oikeastaan, en mä tätä blogia kirjoita lukijoiden vaan itseni takia.
mutta asiasta toiseen, viime lauantaina (25.8) näin toista kertaa mun nettikaveria mariaa, vietettiin suurinosa lauantaista mikkelissä - käytiin syömässä, shoppailemassa ja leffassa kattomassa madagascar 3 ja täytyy kyllä sanoo et oli superkiva päivä ja pitää todellakin ottaa uusiksi :)
mulla ei siltä päivältä ole mitenkään hirveästi kuvia ja vaikka olisikin niin en niitä hirveästi täällä ajatellut julkasta.
mulla ei siltä päivältä ole mitenkään hirveästi kuvia ja vaikka olisikin niin en niitä hirveästi täällä ajatellut julkasta.
mulla ei tällä kertaa nyt ollut oikeen muuta, kirjottelen taas kun inspiraatiota on edes hiukan enemmän,
niin postausten tekoon kuin valokuvaamiseen.
niin postausten tekoon kuin valokuvaamiseen.






on sul hei ainaki yks innokas lukija hihhiii =DD
VastaaPoistajeeeeeeeee ! me gusta 8)
VastaaPoistaIHANAT SILMÄT MALLU♥
VastaaPoistakiiiitos jenna :3 ♥
VastaaPoista