Blogger Widgets
Blogger Widgets

8/30/2012

when you hear the happy music, play your rhythm sticks



erittäin loistava bloggaaja ilmoittautuu näin pitkästä aikaa. inspis hiukan kateissa kuten aina ja motivaatio blogin pitämiseen hurjasti miinuksen puolella. tässä syyt miksi postausten ilmestymistahti vähentynyt. lisäksi turhautunut olo siitä, lukeeko tätä blogia edes kukaan? 
no ihan sama mulle oikeastaan, en mä tätä blogia kirjoita lukijoiden vaan itseni takia. 

mutta asiasta toiseen, viime lauantaina (25.8) näin toista kertaa mun nettikaveria mariaa, vietettiin suurinosa lauantaista mikkelissä - käytiin syömässä, shoppailemassa ja leffassa kattomassa madagascar 3 ja täytyy kyllä sanoo et oli superkiva päivä ja pitää todellakin ottaa uusiksi :)
mulla ei siltä päivältä ole mitenkään hirveästi kuvia ja vaikka olisikin niin en niitä hirveästi täällä ajatellut julkasta. 

mulla ei tällä kertaa nyt ollut oikeen muuta, kirjottelen taas kun inspiraatiota on edes hiukan enemmän,
niin postausten tekoon kuin valokuvaamiseen.

uno dos tres cuatro peace ahihihih

4 kommenttia: