I can hear them say "Carry on my wayward son, there'll be peace when you are done..."
Pääsiäisloman viimistä iltaa vietellään. Olin viime viikolla kipeänä oikeastaan maanantai-illasta lähtien. Tiistaina jaksoin hinautua tunniksi kouluun, jonka jälkeen oli pakko lähteä takaisin kotiin, joten keskiviikkona jäin suosiolla kotiin nukkumaan. Torstaina hinauduin taas kouluun, koska oli pari "must-do" projektia esitettävänä koulussa. Liikuntatunnit tosin jätin suosiolla välistä. Mullahan ei siis ollut kuumetta, mutta kurkku oli saharaa kuivempi, ääni kateissa ja järkyttävä yskä riesana joista viimeiseksi mainitusta en oo vieläkään päässyt eroon.
Tässä viikon aikana en oo saanut siis oikeastaan yhtään mitään aikaseksi - muuta kun katoin 5 tuotantokautta Supernaturalia, joka tekee keskimäärin 6,5 h päivässä katsomista.. hups. Meneehän se pääsiäisloma ja arkipäivät näinkin.
Huomenna mulla alkais koulussa koeviikko - ensiksi matikka, sitten äidinkieli ja ruotsi ja perjantai vapaapäivä. Seuraavalla viikolla olisi sit vielä englanti, bilsa ja mantsa. Pitkä viikko siis tulossa - enkä
Mulla ois haaste sulle mun blogissa! :)
VastaaPoistahttp://jeannays.blogspot.fi/2013/04/2-haastetta-kysymyksia-minulle-niihin.html