Blogger Widgets
Blogger Widgets

2/18/2013

Wanhoja, jatkoja ja hassuja hetkiä

Vähän päivittelyä taas pitkästä aikaa tännekin suuntaan!
Perjantaina tosiaan oli Wanhojen tanssit, itse en niissä tanssahdellut vaan pysyttelin neljän näytöksen ajan kameran toisella puolella ja sainkin kasaan ihan mukavan määrän valokuvia. Onhan se vähän haikeeta etten itse voinut osallistua koska en saanut paria, mut oli kuitenkin ihan kunnia kun mua pyydettiin valokuvaamaan koko perjantai oman luokan prinsessoja ja prinssejä.

Perjantai-iltana päästiin lähtemään myös jatkoille, jotka mun ja muutaman muun kohdalta loppui lauantai-iltapäivänä, joidenki kohdalla vasta sunnuntaina. Oltiin tosiaan vuokrattu luokan kanssa mökki tuolta jonkin matkan päästä ja täytyy sanoa että joidenkin kohdalla veny jatkot aika kosteiks :D Itse pysyttelin onneksi vesilinjalla ja täytyy kyllä sanoa että olihan se hieman koomista kattella luokkatovereiden typeryyksiä. Onneks kuitenkin kaikki sujui loppujenlopuks ihan loistavasti ja yhteishenki kyl kasvo ihan rutkasti!

Tässä nyt siis muutamia kuvia Wanhoista, jatkoilta mulla ei tosiaan ole yhtään kuvia (ihan hyvä vaan) sekä pari satunnaista räpsäystä viikonlopulta muuten vaan.
Ps, jos joku teistä wanhoista sattuu löytämään itsensä mun blogista eikä halua että kuva on täällä, pistä mulle ihmeessä kommenttia tai viestiä täällä tai facebookissa tai missä tahansa :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti