Blogger Widgets
Blogger Widgets

12/23/2012

one more night

Oonko ainoa kenestä ei tunnu vielä yhtään siltä, että huomenna olisi jouluaatto? Joulukalenteri melkein kokonaan avattu, kuusi koristeltu ja kynttilöitä sytytelty melkein päivittäin mutta ei. Joulutunnelma aikalailla kateissa, mutta toivotaan että se vielä tässä vajaa 24 tunnin aikana ilmestyy. Lähdetään äidin kanssa joulupyhiksi Jyväskylään serkuille, ehkä se sit viimestään.

Isän kanssa käytiin eilen Kangasniemellä sukulaisilla ja kaikki postauksen kuvat on tältä reissulta :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti