Blogger Widgets
Blogger Widgets

8/04/2012

the reason why i smile



greetings from helsinki! eilen illalla palailin 10 päivän helsingin reissultani ja ikävä on ihan hirvee jo nyt. tosiaan olin koko reissun ajan lauralla yökylävieraana ja tapasin muutamia miun muitakin kavereita joita en itseasiassa koskaan ennen ollut edes nähnyt :) reissu oli ihan huippukiva ja ens vuonna olis ehkä tarkotus ottaa uusiks jos laura haluaa enää majottaa miua. nää kymmenen päivää vietettiin vierailemalla lintsillä, pyörimällä ympäri helsinkiä, istuskelemalla puistoissa ja lagailemassa lauran luona. nauttikaa kuvista ja jos jotain kuvassa näkyvää häiritsee blogissa esiintyminen, ilmottakaa !


helsinki6 helsinki8 helsinki1 helsinki10 helsinki11 helsinki12 helsinki9 helsinki7

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti