greetings from helsinki! eilen illalla palailin 10 päivän helsingin reissultani ja ikävä on ihan hirvee jo nyt. tosiaan olin koko reissun ajan lauralla yökylävieraana ja tapasin muutamia miun muitakin kavereita joita en itseasiassa koskaan ennen ollut edes nähnyt :) reissu oli ihan huippukiva ja ens vuonna olis ehkä tarkotus ottaa uusiks

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti