inhoon kesätöitä. oon ollut yhden seitsemäntuntisen päivän vasta töissä - tuloksena ääretön väsymys, kuolemaa tekevät kädet ja kutiseva päänahka. oon koko päivän kitkenyt rikkaruohoja päiväkodin pihalta ja tienpientareilta. en tykkää jos pitää tota samaa jatkaa molemmat kaks viikkoa... jo tässä vaiheessa se 320 euron palkka alkaa tuntumaan liian pieneltä ihan ku se ei olis tuntunut kokoaika tälläseen rasitukseen. tai sit oon vaan liian laiska. possible.




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti