Blogger Widgets
Blogger Widgets

4/09/2012

Easter fun

Ja muuta yhtä kivaa.

Viime viikolla tosiaankin oli koeviikko, jonka jälkeen onneksi sai rentoutua pidemmän viikonlopun ajan. Pääsiäisloma on nyt siis vietetty ja huomenna pitäisi palata kouluun ja aloittaa viimeinen jakso. 
Oon muuten laiska postaaja, jos ette sitä jo huomanneet. Älkää siis ihmetelkö jos uutta postausta ei kuulu muutamaan päivään, en oo kuollut tai mitään vaan laiskuus on iskenyt päälle.

Mun pääsiäisloma oli sanalla sanottuna tylsä. En käynyt missään enkä tehnyt muuta ku leikin koneen kanssa ja nukuin. Oon vähän tällainen omasta seurasta nauttiva persoona joten no big deal. Supernaturalin kattomisessa kyllä edistyin, nyt on jo seiskakaudelta katsottu 15 jaksoa eli enää 8 jaksoa jäljellä koko ohjelmaa. Sad. Sitten ku kaikki katsottu nii alusta vaan ;)

Mutta eipä mulla kai sitten muuta. Muutama loisto-otos vielä loppuun ja nautiskelemaan viimeisestä pääsiäislomapäivästä. Näkemisiin taas kun postausideoita tulee lisää. Enkä kiellä ettei niitä saisi pistää kommenttiboksiin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti